اندر احوالات ما از زبان فامیل دور ....
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 



نظرات شما عزیزان:

سید فرهاد
ساعت23:17---19 اسفند 1393


محمد
ساعت12:08---18 اسفند 1393
اولا:من حقوقدان نیستم و دانشجوی حقوق هستم
ثانیا:منم گفتم فتوای جالبی بود ،فتوا رو یک شخص میده نه جمع.....
ثالثا:اگه قرار باشه کلاسی برای ما حاصل بشه مطمئنا بخاطر رشته ما یا هم کلام شدن با ادبیاتیون نیست ...
رابعا:چرا الکی مقاومت میکنی آبجی ؟!؟!؟! قبول کن افتادی توی باتلاقی که هر چی دست و پا بزنی پایین تر میری


پاسخ: اولا سلام .... دوما ما آینده ی شما رو خوندیم !!!!! سوما لازم نیست فتوا دادن رو واسه من توضیح بدی برادر .... اینو جدی میگم ... که اگه هر دو تا رو میخوندین مطمئنا به نتیجه ی من میرسیدین .... بعدشم .... ما تا آخر ایستاده ایم .... هیچوقت کم نمیاریم ... و خدا نکنه که کم بیاریم .... من تو باتلاق افتادم ؟؟؟؟؟؟؟؟ هه.... چی میگی برادر .......


محمد
ساعت11:47---18 اسفند 1393

حرفم راجع به حسین که مزاح بود....
ریاضی و ادبیات به هم متصل هستن
عجب فتوایی بودا
استعداد شعر گفتن!!!!!!ببخشید نمیتونم خودمو کنترل کنم بذارین یه کم بخندم

خییییییییییییییلی........ولش اصلا منی که رشتم حقوقه چرا باید با شما ادبیاتی حرف بزنم کلاسم میاد پایین
.
.
.
تیکه اخری شوخی بود ....
پاسخ:نمیتونست غیر از مزاح چیز دیگه ای باشه ....

آره هستند .... آقای حقوقدان گفتم از نظر من ..... نه شما .... من هر دو تاشو خوندم .... و خوب میدونم دلیل اتصالشون رو .... اتفاقا اگه بشه یه کلاسی در وجودتون پیدا کرد .... اون بخاطر اینه که با یه دانشجوی ادبیات هم کلام شدید .....



محمد
ساعت8:34---18 اسفند 1393
سلام آبجی
من چون نخواستم نسبت بد به شما بدم فقط از حسین حرف زدم وگرنه .....
در ضمن شمایی که ریاضی خوندی چرا الان توی دانشگاه رشته متروکه ادبیاتو میخونی؟؟هااااااا؟
پاسخ:سلام برادر .... شما هرچی بگید ما حرفتونو جدی نمیگیریم ..... من افتخار میکنم که سه سال ریاضی خوندم .... ریاضی واقعا خیلی خوبه .... ازنظر من ریاضی و ادبیات به هم وصلند.... البته نظر من اینه .... من ریاضی می خوندم و شعر میگفتم .... پس اومدم دنبال استعداد هام ....درضمن شما چرا به رشته ی بنده توهین میکنید .... خواهشا به رشته ی زیبای بنده توهین نفرمایید برادر .....


بي پلاك
ساعت10:34---17 اسفند 1393


محمد
ساعت19:15---16 اسفند 1393
سلام
حداقل نظرو با جرات تایید میکردی.....قبلا شجاع تر بودی
پاسخ:سلام ... برادر اگه میخواستی تایید بشه عمومی میذاشتی نه خصوصی....


محمد
ساعت7:28---15 اسفند 1393
سلام آبجی...
ببخشید یعنی داداش حسینم نفهمه؟؟؟؟
پاسخ:سلام برادر .... خب وقتی ریاضی نخوندی مشخصه که نمیتونی درست استدلال کنی .... هعی .... بچه های انسانی هستین و بیشتر از این نمیشه ازتون توقع داشت ....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ یک شنبه 10 اسفند 1393برچسب:, ] [ 18:43 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق